بصیرت و جنگ نرم
بــــصــــیــــرتــــ و جــــنــــگــــ نــــرمــــ

به گزارش خبرنگار گروه «فضاي مجازي» خبرگزاري فارس، محمد اكبري‌آرمند در وبلاگ «طعم عسل» فرازي از سخنراني مقام معظم رهبري در سال 1359 و نيز دعاي ايشان براي آزادي امام موسي‌صدر آورده است:

«در اينجا لازم است من اشاره‌اي بكنم به عزيز گم‌شده مسلمانان جنوب لبنان، امام موساي صدر، كه به وسيله‌ي ايادي دشمن بزرگ و امپرياليست‌ها و عمال و مزدورانشان ربوده شده است. من در اين روز جمعه، روز جمعه‌ي آخر ماه رمضان، با اين دهان روزه و در اين اجتماع عظيمي كه شما داريد، و در اين جوّ تقدس و صفا و قدس و معنويت دعا مي‌كنم:
"پروردگارا! به حرمت محمد(ص) و آل محمد(ص)، اين فرزند خلف اسلام و اين مرد رزمنده‌ي مسلمان را به سلامت به اهلش برگردان!»
سيدعلي خامنه‌اي، نماز جمعه، 17 مرداد 1359



به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سيدمحمد حسيني‌شاهرودي عصر روز دوشنبه در ديدار با جمعي از جوانان نخبه و برگزيده استان در حوزه‌هاي مختلف، با تأكيد بر هوشياري و دقت وافر جوانان كردستاني در مقابله با توطئه‌هاي شوم دشمنان اسلام، اظهار داشت: شناخت ابزارهاي جنگ نرم از مهم‌ترين عوامل مقابله با تمدن مفسده غربي است.
نماينده ولي فقيه در استان كردستان بيان داشت: دين اسلام جامع‌ترين و كامل‌ترين دين الهي بوده و احكام و قوانين متقن اسلامي به خوبي جوابگوي همه نيازهاي بشريت است و اين مهم جبهه غرب و توطئه‌هاي مفسده‌انگيز آنان را خنثي كرده و هرروز جبهه كفر و استكبار را مغموم‌تر مي‌كند.



ادامه مطلب ...


این روزها، این موضوع که «دفاع نامناسب بیش از حمله دشمنان ضربه می زند» در بسیاری از حوزه ها صادق بوده و برخی روندها، نشان از آن دارد که متأسفانه، لزوم سرمایه گذاری و پرداختن به برخی ضرورت ها، مورد بهره برداری شخصی یا گروهی افرادی قرار گرفته است.

به گزارش «تابناک»، یکی از مشکلات کنونی فرهنگی کشور ما، بهره برداری و موج سواری فردی و گروهی برخی در قبال دغدغه های جدی نظام است. این موج سواری که یا به قصد مشهور شدن و یا سود اقتصادی بردن از تولید آثار کاملا فصلی و مقطعی است، کم کم به رویه ای عادی و عرفی تبدیل شده است.



ادامه مطلب ...


وزير سابق فرهنگ و ارشاد اسلامي، تصريح كرد: عده‌اي که از هم اکنون براي انتخابات رياست جمهوري 3 سال بعد شال و کلاه کرده‌اند، بايد بدانند که نتيجه کليد زدن زودهنگام انتخابات در کشور، راه افتادن جنگ داخلي است.

به گزارش ايسنا، محمد حسين صفار هرندي در همايش هاديان سياسي سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در بندرعباس با اشاره به مقوله جنگ نرم گفت: بر خلاف تصور عده‌اي که فکر مي کنند ما در مقابل جنگ نرم حالت تدافعي و انفعالي داشته و دشمنان دست برتر دارند، بنده معتقدم که جنگ نرم يک مقوله ابتکاري از طرف ما بوده و باني آن نيز حضرت امام راحل(ره) بودند.

ادامه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


تهران امروز گفت وگویی با محمد تقی رهبر رئیس فراکسیون روحانیون مجلس درباره مسائل فرهنگی داشته است .

به گزارش خبرآنلاین مهم ترین محور های این گفت وگو به این شرح است.

*مطالبه حجاب و رعایت شئونات اسلامی یک مطالبه ملی و دینی است و اگر من بیشتر از دیگران در میدان حضور دارم، به معنای آن نیست که دیگران چنین خواسته‌ای ندارند. زمانی که ما خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم، ایشان هم از این وضعیت ناراضی بودند.



ادامه مطلب ...


سرویس بین الملل ـ «آموس یلدین»، رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: باید بپذیریم که جنگ آینده اسرائیل، جنگ سرنوشت ساز است، زیرا ما باید با ایران، سوریه، حزب الله لبنان و حماس فلسطین وارد جنگ شویم.

به گزارش «تابناک»، رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی با طرح موضوع بالا همچنین مدعی شد: ایران هم اکنون به توان ساخت جنگ افزار هسته ای دست پیدا کرده و می تواند یک بمب هسته ای قدرتمند را بسازد و به زودی دومین بمب را نیز خواهد ساخت، سوریه توان نظامی خود در سه سال گذشته را دو برابر کرده، حزب الله نیز به موشک های دوربرد و میان برد دسترسی پیدا کرده  و حماس بیش از پیش قدرتمند شده که جرأت جنگ با ما را پیدا کرده و تهدید جدی برای «تل آویو» است؛ در چنین شرایطی اسرائیل باید در چند جبهه وارد جنگ شود.

در همین باره، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» به نقل از «یلدین» افزود: اما نیروهای هوایی اسرائیل می تواند همه دشمنان را نابود و جبهه های جنگ را فتح کند و پیروز شود!

بر پایه این گزارش، روز گذشته نیز «شائول موفاز»، وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی و از مقامات ارشد نظامی این رژیم در اظهاراتی گفته بود: خاورمیانه شاهد جنگی خونین در آینده نزدیک خواهد بود.

او در ادامه افزوده بود: سکوت و آرامشی که هم اکنون با نوار غزه و حزب الله لبنان شاهد آن هستیم، سکوت و ثباتی غیر واقعی است. جنگ آینده جنگی خونین خواهد بود که از جنگ های گذشته بسیار دردناک تر می شود.



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ

سلام و درود بر شما بازدی کننده گرامی عزیزان این وبلاگ چندین آدرس دارد که به آدرس اصلی یعنیbasirat-softear.loxblog.comمنتهی میشود. شما میتوانید با عضویت در سایت مارو کمک کنید!2 دقیقه وقت نمیگیره. امیدوارم که مارو از نظراتتون بی بهره نسازید. ممنون یاعلی مدد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و جنگ نرم و آدرس basirat-softwar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 669
بازدید کل : 216036
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1