بصیرت و جنگ نرم
بــــصــــیــــرتــــ و جــــنــــگــــ نــــرمــــ

"گدمين " رئيس راديو آزادي ضمن تأكيد بر اينكه طردشدگان ايراني همپيمانان طبيعي آمريكا هستند، گفت كه مأموريت راديو فردا تماس با ايرانياني است كه از سوي رژيم حذف شده يا تحت پيگرد قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاري فارس، نشريه "فارين سرويس ژورنال " در مقاله‌اي به بررسي رسانه‌هاي تحت حمايت آمريكا كه عليه ايران برنامه تهيه و پخش مي‌كنند، پرداخته است.

در بخشي از اين مقاله به نقل از آقاي "جفري گدمين " (Gedmin) رئيس راديو آزادي آمده است: قرار نيست راديو فردا بازوي سخن‌پراكني جنبش سبز باشد اما ماموريت راديو فردا تماس با ايرانياني است كه از سوي رژيم حذف شده يا تحت پيگرد قرار گرفته‌اند.

ادامه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


يك عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس از لغو قطعي سفر ملك عبدالله دوم به تهران خبر داد.

به گزارش فارس،‌محمود احمدي بيغش عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي از لغو سفر پادشاه اردن به تهران خبر داد و گفت: اين سفر به دليل اعتراض‌هاي شديد مردمي و مخالفت نهادهاي تصميم‌گير لغو شد.

وي با بيان اينكه جمهوري اسلامي ايران طبق مباني انقلاب اسلامي از ملت‌هاي آزاده و قيام‌هاي مردم منطقه دفاع مي‌كند، افزود: سفر ملك عبدالله مي‌توانست سرنگوني حكومت ديكتاتوري اردن را به تأخير بيندازد كه الحمدلله اين سفر لغو شده است.




سه شنبه 24 اسفند 1389برچسب:9,دی,عاشورا,قدرت,نرم, :: 22:16 ::  نويسنده : مبین اسماعیلی

مهدي عليخاني صدر در سلسله نشستهاي تخصصي بررسي و تبيين حماسه 9 دي در وزارت كشور گفت : براي بررسي و تبيين كارشناسي حادثه عظيم 9دي88، بايد ابتدا نگاهي هرچند گذرا به واقعه جانگداز و درس آموز عاشوراي سال 61هجري داشته باشيم.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور، مشاور وزير كشور با تأكيد براينكه "حسين(ع) كشته جنگ نرم شد"،افزود: سلسله حوادثي ظرف نيم قرن از رحلت پيامبر(ص) ما را به حادثه عاشورا مي‌رساند كه در فرآيندي نرم و آرام به وقوع مي پيوندد همانهايي كه در روز غدير بخٍ بخٍ ياعلي مي‌گويند بعدها سقيفه را رقم زدند و اين در يك پارادايم نرم بدون كاربرد خشونت صورت مي‌گيرد.



ادامه مطلب ...


خشم اسرائیل از نمایش یک فیلم در سازمان ملل

دولت اسرائیل به نمایش یک فیلم سینمایی در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک اعتراض کرد.

فیلم سینمایی "میرال" به کارگردانی جولین اشنابل، سینماگر امریکایی، شامگاه دوشنبه (۱۴ مارس) در تالار مجمع عمومی سازمان ملل به نمایش در آمد.

این اولین نمایش فیلم "میرال" در ایالات متحده به شمار می‌رود. دولت اسرائیل این فیلم سینمایی را دارای اثر "ضدیهودی" دانسته است.

گفته می‌شود که فیلم "میرال" فاجعه جنگ ۱۹۴۸ و اشغال فلسطین را از دیدگاهی ضداسرائیلی تصویر کرده است.

هیئت نمایندگی اسرائیل در سازمان ملل متحد در بیانیه‌ای به نمایش فیلم "میرال" اعتراض کرد.

در بیانیه رسمی نمایندگی اسرائیل، نمایش فیلم "میرال" در مقر سازمان ملل "حرکت آشکار سیاسی و جانبدارانه" خوانده شده است.

ژان ویکتور نکولو، ازسخنگویان سازمان ملل متحد، گفته است که نمایش فیلم "میرال" در مقر مجمع عمومی، از نظر سازمان ملل هیچ معنای سیاسی خاصی ندارد.

ادامه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


مصطفی کواکبیان
 

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی، هتاکی‌ها و فحاشی‌های افراطیون را مخالف اندیشه‌های ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب دانست و خواستار پررنگ شدن نقش ریاست مجلس خبرگان در کنار زدن و طرد کردن هتاکان شد.

به گزارش ايلنا، مصطفی کواکبیان در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز مجلس اظهار داشت: سخنان رهبر معظم انقلاب باید آویزه گوش هتاکان و فحاشان شود و آنها با هدایت‌گری و نصایح مقام معظم رهبری در سال جدید دست از هتاکی بردارند و به ارزش‌های اسلامی برگردند.

ادامه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


سرویس بین الملل ـ «القدس العربي» در يادداشتي به نقل از رسانه های صهیونیستی نوشت: چند ماه پيش، با ظهور ويروس «استاكس نت» و ادعای آلوده شدن سيستم هاي الكترونيكي پايگاه هاي اتمي ايران، عملا جنگ الكترونيكي عليه ايران آغاز شد، ولی اخبار سرنگوني هواپيماهاي بدون سرنشين آمريكا در فضاي بیرون از فضاي ايران به دست سپاه پاسداران، خليج فارس به صحنه جنگ الكترونيک ايران و آمريكا تبديل شده است.

ادامه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ

سلام و درود بر شما بازدی کننده گرامی عزیزان این وبلاگ چندین آدرس دارد که به آدرس اصلی یعنیbasirat-softear.loxblog.comمنتهی میشود. شما میتوانید با عضویت در سایت مارو کمک کنید!2 دقیقه وقت نمیگیره. امیدوارم که مارو از نظراتتون بی بهره نسازید. ممنون یاعلی مدد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و جنگ نرم و آدرس basirat-softwar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1642
بازدید ماه : 1779
بازدید کل : 217812
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1