بصیرت و جنگ نرم
بــــصــــیــــرتــــ و جــــنــــگــــ نــــرمــــ
همچنین خبر خوشی که می توانم به همه مردم ایران بدهم این است که به زودی قرارگاه جنگ سایبری جمهوری اسلامی ایران در زیرمجموعه سازمان پدافند غیرعامل کشور راه اندازی شده و با قدرت فراوان در مسایل اینترنتی و جنگ سایبری با دشمنان مقابله خواهد کرد.




ادامه مطلب ...


يكي از كاربران تويتر خطاب به هموطنان ليبي خود گفت : فرزندان عمرمختار كجايند ؟ فرزندان انقلابيون بزرگ كجايند ؟ مرگ سرنوشت تمامي انسان هاست زود يا دير ، مرگ با عزت و سرافرازي را بپذيريد تا در دنيا و آخرت پيروز باشيد.

كاربران تويتر و فيس بوك در كشورهاي عربي به يكديگر اطلاع داده اند كه رژیم اسرائيل درحال اعزام نيرو به كشورهايشان براي كمك به ديكتاتورها هستند. اين اطلاعات را كاربران تويتر در ليبي و بحرين به اطلاع يكديگر رسانده اند.



ادامه مطلب ...


خبرگزاري موج - دبير كل حزب موتلفه اسلامي گفت: جنگ نرم مهمترين چالش جمهوري اسلامي در آغاز دهه چهارم انقلاب است.

به گزارش موج به نقل از روابط عمومي حزب موتلفه اسلامي، محمد نبي حبيبي دبير كل حزب موتلفه اسلامي كه در پايان نشست دبيران اين حزب سخن مي‌گفت، با اشاره به حوادث ناگوار قبل و بعد از انتخابات رياست جمهوري دوره دهم اظهار داشت: كسي كه كمترين فهم سياسي از رفتار دشمنان نظام داشته باشد مي‌داند كه آنها مشغول سربازگيري در جامعه ما براي مديريت جنگ نرم عليه انقلاب هستند.
حبيبي افزود: حوزه تكنوكرات‌ها، بوروكراتها، اصحاب رسانه و دانشگاهيان چهار حوزه‌اي هستند كه دشمن طمع دارد و سربازگيري را در اين حوزه‌ها دنبال مي‌كند.

ادامه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد كل ضمن بر شمردن خطرات جنگ نرم و دیر هوشیار شدن كشور نسبت به این موضوع گفت: این جنگ دارای ابعاد و زوایای پیچیده‌ای است و تلفات این جنگ بر خلاف جنگ سخت، میلیونی است.
آفتاب: معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد كل ضمن بر شمردن خطرات جنگ نرم و دیر هوشیار شدن كشور نسبت به این موضوع گفت: این جنگ دارای ابعاد و زوایای پیچیده‌ای است و تلفات این جنگ بر خلاف جنگ سخت، میلیونی است. 

سردار سید مسعود جزایری افزود: سال‌هاست كه در عرصه جنگ نرم دشمن هستیم ولی متاسفانه نسبت به این جنگ دیر هوشیار شدیم، این جنگ دارای ابعاد و زوایای پیچیده‌ای است و تلفات این جنگ بر خلاف جنگ سخت، میلیونی است.
 
وی با اشاره به جامعه امیدوار و جوانان با نشاط مورد تاكید مقام معظم رهبری گفت: جامعه نا امید، آینده‌ای هم نخواهد داشت و برای همین دشمن در این زمینه بسیار فعالیت می‌كند. 

سردار جزایری با بیان اینكه فرماندهی معظم كل قوا از مناسبت‌های كلیشه‌ای و كارهای تكراری نگران هستند، خاطر نشان كرد: باید زمینه تفكر و اندیشیدن و كار كارشناسی و اتاق فكر در كارها صورت پذیرد.




اصفهان - خبرگزاری مهر: معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: مساجد در جنگ نرم برای دشمن مرکز اصلی است از این رو پاسداری از این مراکز اصلی وظیفه خطیری است که بر عهده مدیران مسئول و روحانیون مساجد گذاشته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر اصفهان، محمدرضا جعفری ظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس کانونهای فرهنگی هنری مساجد اصفهان افزود: رویکرد اصلی ستاد عالی کانونهای فرهنگی هنری مساجد با توجه به این موضوع که در دهه پیشرفت و عدالت هستیم، توجه ویژه ه روستاها و مراکز محروم است.

وی در امه سخنان خود اظهار داشت: اصلی ترین وظیفه کانونهای فرهنگی هنری مساجد تربیت نیروهای مسجدی است که این افتخار برای ایران بس که اهدافی را که کشورهای اسلامی امروز به آن رسیده است، 32 سال پیش با موفقیت تحقق بخشید.

ادامه در ادامه



ادامه مطلب ...


 

سال گذشته مبلغ 20 میلیون دلار را به منظور «مقابله با جنگ نرم علیه اقدامات بیگانگان بویژه آمریکا در ایران» به تصویب مجلس رسید
آفتاب: خبرآنلاین نوشت: سال گذشته مبلغ 20 میلیون دلار را به منظور «مقابله با جنگ نرم علیه اقدامات بیگانگان بویژه آمریکا در ایران» به تصویب مجلس رسید. 

اگرچه دولت در لایحه بودجه سال 89، چنین ردیفی را اختصاص نداده بود اما نمایندگان مجلس به استناد حوادث پس از انتخابات ریاست‌جمهوری 88، تخصیص چنین بودجه​ای را الزامی دید.

ادامه در ادامه



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ

سلام و درود بر شما بازدی کننده گرامی عزیزان این وبلاگ چندین آدرس دارد که به آدرس اصلی یعنیbasirat-softear.loxblog.comمنتهی میشود. شما میتوانید با عضویت در سایت مارو کمک کنید!2 دقیقه وقت نمیگیره. امیدوارم که مارو از نظراتتون بی بهره نسازید. ممنون یاعلی مدد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و جنگ نرم و آدرس basirat-softwar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1633
بازدید ماه : 1770
بازدید کل : 217803
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1