جنگ نرم به دنبال محروم کردن جامعه از نعمت ولایت فقیه است
 
بصیرت و جنگ نرم
بــــصــــیــــرتــــ و جــــنــــگــــ نــــرمــــ
به گزارش خبرنگار مهر در اصفهان، سردار یحیی رحیم صفوی شامگاه دوشنبه در جمع خانواده‌های شهدای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به شرایطی که جنگ نرم برای کشور به وجود آورده است، افزود: اکنون جنگ نرم به وضوح به مقوله ولایت فقیه در جامعه اسلامی حمله می‌کند و به دنبال آن است که جامعه اسلامی را از این نعمت بزرگ محروم کند.

وی با بیان اینکه حمله دشمنان به ولایت فقیه در تمامی زمینه‌های جنگ نرم و جنگ سخت، دور از ذهن نبود، اظهار داشت: دشمن به درستی متوجه شده است که ولایت فقیه و رهبری در جامعه اسلامی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند در برابر فتنه‌های داخلی و خارجی ایستادگی کرده و جامعه را از این بحران‌ها سربلند بیرون آورد.

مشاور ارشد رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه دشمن از راه‌های بسیاری به مقابله نرم با ایران اسلامی پرداخته است، تصریح کرد: جنگ نرم به مبارزه‌ها و هجوم‌های فرهنگی و تبلیغاتی تعبیر می‌شود و هیچ‌ هدفی را غیر از تغییر باورها و ارزشهای جامعه دنبال نمی‌کند.

وی با تاکید بر اثرات مخرب جنگ نرم و شکست در این جنگ، اضافه کرد: در صورتی که حملات جنگ نرم در جامعه اسلامی تاثیرگذار باشد، تغییر باورها و تغییر ارزشها را در جامعه ایجاد می‌کند و پس از آن به کلی رفتار و نوع برخورد جامعه تغییر می‌یابد.

صفوی با تاکید بر اینکه تغییر رفتار در جامعه، نخستین گام در تغییر ماهیت جامعه به شمار می‌رود، بیان داشت: جنگ نرم با تغییر رفتارهای مختلف در جامعه، رفتارهای سیاسی جامعه را نیز تغییر می‌دهد که این تغییر به تدریج موجبات تغییر در ساختارها‌ی اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اعتقادی جامعه را فراهم آورده و جامعه را به سمت اضمحلال پیش می‌برد.

وی با بیان اینکه اکنون جنگ نرم در یک قدمی هر فرد ایرانی و مسلمان در حال وقوع است، ادامه داد: هر انسان با دسترسی به یک رایانه به راحتی می‌تواند افکار و اعتقادات مورد هجوم قرار گرفته از سوی تفکرات غربی را دنبال کند و همین موضوع به تدریج موجبات سستی و تغییر فرد را فراهم می‌آورد.

مشاور ارشد رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه می‌توان به راحتی در مقابل جنگ نرم ایستادگی کرد و از اثرات مخرب آن کاست، گفت: افراد جامعه اسلامی ایران می‌توانند با تکیه بر فرهنگ اسلام ناب، زنده نگه‌داشتن اعتقادات دین، به خاطر داشتن وصایای شهدا و ارتقای شناخت نسبت به قرآن و عترت به همراه عمل کردن به وصایای انبیا و ائمه معصومین(ع)، به راحتی جنگ نرم را پشت سر گذارند و به جایگاهی برسند که هیچ قدرتی یارای مقابله با آنها را نداشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه مقابله با جنگ نرم به مراتب از مقابله با جنگ سخت، دشوارتر و سخت‌تر است، افزود: جنگهای نرم از پیچیده‌ترین نوع جنگها به شمار می‌رود و می‌تواند یک انقلاب را به نابودی بکشاند اما می‌توان با تکیه بر اعتقادات دینی در مقابل این جنگ ایستادگی کرد.

صفوی در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به تحولات کشور مصر در روزها و هفته‌های اخیر، اظهار داشت: ارتش مصر در روزهای اخیر و آینده نقش قابل توجهی در تحولات آینده مصر خواهد داشت.

وی تصریح کرد: اکنون ارتش مصر بر سر دوراهی همراهی یا عدم همراهی دولت و مردم این کشور قرار گرفته که در صورتیکه در کنار مردم و ملت معترض قرار نگیرد، به دفاع از حکومت خواهد برخواست و متاسفانه در چنین شرایطی کشور مصر خون‌ریزی‌های زیادی را به چشم خواهد دید.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه حسنی مبارک، علاوه بر یک دیکتاتور منفور، یک جنایتکار جنگی نیز محسوب می‌شود، اضافه کرد: هیچ کس از یاد نبرده زمانی که زنان و کودکان منطقه غزه در آتش نظامیان اسرائیل غرق شده بودند، این دیکتاتور منفور گذرگاه مرزی مصر و غزه را بسته نگه داشت و اجازه نداد که کمکهای مردمی جهان به غزه و مردم محاصره شده در این منطقه برسد.

وی با اشاره به اینکه رفتار و منش حسنی مبارک، اجازه فعالیت همه جانبه و مشارکت سیاسی را به مردم کشور مصر نمی‌داد، ادامه داد: در انتخابات سال 2005 ریاست جمهوری کشور مصر، فقط 13 درصد مردم دارای شرایط شرکت در انتخابات، در انتخابات حضور یافتند.

صفوی با تاکید بر اینکه جنبش آزادی‌خواهی، عدالت‌خواهی و اسلام‌خواهی مردم مصر نیازمند یک رهبر است، بیان داشت: اکنون جنبش مصر توسط آمریکاییها رهبری می‌شود و در صورتیکه ملت مصر موفق نشوند یک رهبر انتخاب کنند، بلافاصله کشورشان دوباره به دست آمریکایی‌ها می‌افتد.

وی همچنین با بیان اینکه ارتش مصر نقش تعیین کننده‌ای در تحولات آینده این کشور دارد، گفت: در صورتیکه ارتش مصر از حکومت این کشور حمایت کند، ممکن است با حمله به مردم انقلابی، انقلاب را سرکوب کند و اجازه وقوع انقلاب اسلامی را در این کشور ندهد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ

سلام و درود بر شما بازدی کننده گرامی عزیزان این وبلاگ چندین آدرس دارد که به آدرس اصلی یعنیbasirat-softear.loxblog.comمنتهی میشود. شما میتوانید با عضویت در سایت مارو کمک کنید!2 دقیقه وقت نمیگیره. امیدوارم که مارو از نظراتتون بی بهره نسازید. ممنون یاعلی مدد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و جنگ نرم و آدرس basirat-softwar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 164
بازدید دیروز : 159
بازدید هفته : 582
بازدید ماه : 575
بازدید کل : 218453
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1